Site icon چاپ کارت

با چاپ کارت قرعه کشی فروش را افزایش دهید.

پوشش و لیبل اسکرچ

افزایش فروش دغدغه امروز بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان است.پیشنهاد چاپ کارت به شما ، چاپ کارت قرعه کشی می باشد.

 

تولیدکنندگان و فروشندگان برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی خود می توانند قرعه کشی برگزار کنند .با این روش ،  کسب و کار خود را بهتر معرفی خواهند کرد.

با چاپ کارت قرعه کشی و برگزاری مراسم قرعه کشی  می‌توانیم در بین مشتریان هیجان ایجاد کنیم.این کارت ابزاری است کارآمد برای افزایش فروش و افزایش مشتری در کسب و کار خود.

با چاپ کارت و اهدای آن به مشتریان یک شانس برنده شدن و باعث هیجان در آن ها می‌شوید.شما با چاپ کارت قرعه کشی یمتوانید برای مشتریان انگیزه خرید ایجاد کنید و به نوعی قدر دان خرید آنها هم باشید.

چرا برای چاپ کارت قرعه کشی از چاپ اسکرچ استفاده می‌شود؟

معمولا در قرعه کشی‌‌ها به هر یک از مشتریان کد اختصاصی داده می‌شود که لازم این است این کد برای هر مشتری به صورت اختصصاصی چاپ شده و مخفی بماند.

به این منظور به مشتریان و خریداران کارت شماره دار ارائه شده که حاوی کد و رمز قرعه کشی آنها است. یکی از بهترین راه‌‌ها برای چاپ اطلاعات متغیر و چاپ اطلاعاتی که لازم است مخفی بماند، چاپ کارت رمزدار با اسکرچ است. شما می‌توانید با استفاده از چاپ کارت رمزدار به هر یک از مشتریان کد قرعه کشی مخصوص به خودشان ارائه کنید و احتمال وقوع سوء استفاده را در فرایند قرعه کشی خود از بین ببرید.

 

هدف استفاده از کارت های قرعه کشی چه چیزی می باشد؟

احتمالا تا به این جای متن اطلاعاتی راجع به کارت قرعه کشی به دست آورده باشید،در ادامه به بررسی هدف از انجام این کار می پردازیم.

همان طور که می دانید همواره شرکت های معروفی نیز این کار را انجام می دهند اما چرا شرکت های معروف فیش های قرعه کشی را درون محصولات شان جای

می دهند.

اگر بخواهیم از نظر اقتصادی به این کار نگاه کنیم می توانیم بگوییم که این کار امری مقرون به صرفه می باشد،چرا که این کار ممکن است برای شما هزینه هایی را متحمل شود اما در مقابل درآمد بسیاری کسب می نمایید.

Exit mobile version