Site icon چاپ کارت

تاثیر کارت تخفیف برفروش

لیبل اسکرچ

رقابت سنگین بین فروشندگان از نظر کیفیت و قیمت، کسب درآمد در بازار را سخت کردهن و نیاز به ایده های عالی برای فروش هست تا بتوانیم از رقبا متمایز عمل کنیم.

چند ایده فروش را اینجا  ببینید.

یکی از این ایده ها دادن تخفیف به مشتری هاست .

اختصاص کارت تخفیف می تواند توجه مشتریان جدید را به کالا یا خدمات شما جلب کند و باعث رونق کسب و کار شما و یا شناساندن برند شما  به آنها باشد.

این کارت ها در مراکز بهداشتی، پوست و مو، آموزشگاه ها، آژانس گردشگری، درمانی، تفریحی مثل استخر، رستوران ها، مراکز تجاری و فروشگاه های پوشاک و مواد غذایی  و..

 

انتخاب کارت تخفیف و نوع  ازائه به مشتری از هنرهای فروشنگان است.

مجموعه ما به شما مشاوره های بازاریابی و فروش ارائه خواهد کرد.یکی از پیشنهادهای ما که مورد استقبال شما قرار گرفته کارت تخفیف و کارت قرعه کشی است.

 انواع کارت تخفیف

1.کارت تخفیف معمولی:

این کارت‌ها به صورت کارت‌های کاغذی و معمولی هستند که بر روی آنها مبلغ تخفیف مشخص شده و فرد می‌تواند با توجه به این مبلغ، خریدهای خود را تنظیم کند.

2.کارت تخفیف هوشمند:

کارت‌های هوشمند بیشتر در باشگاه مشتریان و برای مشتری‌های دائم صادر می‌شود. در این کارت‌ها مشخصات مشتری و میزان خرید آن در شرایط مختلف ذکر شده است و با توجه به اطلاعات فعالیت آن، مبلغ تخفیف به صورت هوشمند تغییر می‌کند.

3.کارت تخفیف خدماتی:

کارت تخفیف استخر، کارت تخفیف پزشکی، کارت تخفیف سینما و کارت تخفیف رستوران‌ها و کافی شاپ ها نمونه‌هایی از کارت‌های تخفیف خدماتی هستند که فرد می‌تواند با استفاده از این کارت‌ها، از خدمات شرکت‌ها بهره بگیرد.

4.کارت تخفیف مالی:

کارت‌های تخفیف مالی بیشتر مربوط به بانکها و مؤسسات مالی هستند که در

 

 

Exit mobile version