Site icon چاپ کارت

ساخت کدهای کارت قرعه کشی

اولین سوالی که بعد از ا دیدن  کارت قرعه کشی به ذهن تان می آید، این است که روش تولید کدهای متغیر برای چاپ کارت قرعه کشی چگونه است؟

پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

در جواب پرسش تان می توانیم بگوییم همواره کارت های قرعه کشی تحت نظارت شرکت هایی قابل تولید و  چاپ می باشد.

معرفی نرم افزار های رندوم نام کاربری و رمز عبور

نرم افزار های مختلفی برای ایجاد کدهای متغیر در وب سایت های اینترتی وجود دارند اما این نکته را باید بدانید که کارت های قرعه کشی می بایست تقریبا امنیت شان تضمین شود به همین خاطر پیشنهاد می کنیم از هر گونه نصب نرم افزار های نامناسب جلوگیری کنید.

بهترین گزینه برای این که بخواهید نام کاربری و رمز عبور رندوم وار برای چاپ کارت قرعه کشی ایجاد نمایید نرم افزار اکسل شرکت ماکروسافت می باشد.

یکی از نکات مثبت و مناسبی را که این نرم افزار دارا می باشد این است که شما می توانید بدون این که به اینترنت متصل شوید از این نرم افزار استفاده نمایید.همین کار باعث می شود رمز عبور و نام کاربری تان نزد خودتان محفوظ بماند.

با استفاده از نرم افزار

 

نرم افزار Password Generator Professional  ، یکی از نرم افزار های مناسب برای ساختن کدهای متغیر می باشد.شما بعد از این که این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کردید.

باید رمز عبوری را برای ورود به این نرم افزار تعریف نمایید.به همین منظور شما بعد از این کار به این برنامه ورود می کنید.

توجه داشته باشید برای بالابردن امنیت نام کاربری و رمز عبورتان می توانید دسترسی اینترنت تان را در هنگام استفاده کردن از این برنامه قطع کنید.سیستم داخلی این نرم افزارها طوری طراحی شده است که با استفاده از الگوریتم های خاصی نام کاربری و رمز عبوری را به صورت رندوم وار و بدون این که تشابه ایی در نام کاربری و رمز عبور تان ایجاد شود.

نرم افزارهای مختلفی در دنیای اینترنت وجود دارند که کار ساخت نام کاربری و پسورد رندوم برای چاپ کارت قرعه کشی را برای شما انجام می دهند اما شما این نکته را باید در نظر بگیرید که برنامه ایی را برای این کار انتخاب نمایید که تقریبا امنیت بالایی داشته باشد.

 

دراکسل چگونه رمز عبور رندوم وار بدون تشابه ایجاد کنیم؟

برای این که بخواهید اعداد رندوم و غیر مشابه ایی را در اکسل ایجاد نمایید شما می بایست از دانش کامپیوتری تا حدودی آشناییت  داشته باشید.همان گونه که در بالای متن گفته شد تقریبا تمام نرم افزارها و سیستم ها الگوریتم های مختلفی را دارا می باشند که شما می توانید هر یک از این برنامه ها را با تغیراتی که می خواهید هم خوانی دهید.یکی از این برنامه ها که شما قابلیت دسترسی به الگوریتم ها و توابع های شان را دارا می باشید نرم افزار اکسل می باشد.

کافی است برای ساخت نام کاربری و پسورد رندوم ابتدا وارد قسمت توابع این نرم افزار شوید سپس تابع RAND را در باکس و سلولی تعریف نمایید،سپس این سلول ها را درگ کنید.همان طور که می بینید اعدادی که به شما نمایش داده می شود تقریبا اعشاری می باشد به همین منظور شما برای از بین بردن اعشار های این سلول ها می توانید از کلید F9 استفاده نمایید.

بعد از کم ترین زمان ممکن شما مشاهده خواهید کرد که ساخت نام کاربری و پسورد رندوم وار تان انجام شده است و شما می توانید هر یک از این نام کاربری و رمز عبور را برای هر یک از کارت های قرعه کشی تعریف نمایید.

مجموعه افرنگ ساخت کدهای رندوم را با توجه به الگوی مورد نظر شما انجام میدهد و هیچگونه محدودیتی در ساخت کدهای متغیر ندارد.

 

Exit mobile version