Site icon چاپ کارت

لیبل اسکرچ چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

لیبل اسکرچ

چاپ لیبل اسکرچ این امکان را برای تولید کنندگان فراهم می‌کند که  کارت قرعه کشی ، کارت گارانتی کالا و کارت هایی ازین قبیل ر را به صورت رمز گذاری شده در بیاورند تا تنها مصرف کننده نهایی بتواند از آن استفاده کند.

همچنین جهت تولید کارت‌های رمزداری مانند کارت‌های شارژ موبایل ،کارت فعالشازی نرم افزار و… از این برچسب­ها استفاده می‌شود.

چرا به لیبل اسکرچ نیاز است ؟

شاید از نظرتان ضرورتی برای اینکه از لیبل اسکرچ در کارت‌های رمزدار استفاده شود، نباشد! زیرا این کارت‌ها تنها در اختیار مالک اصلی قرار می‌گیرند؛

اما اگر کارت قرعه کشی، کارت پرسنلی یا کارت شارژی که به تازگی خریداری کرده‌اید به طور کاملاً اتفاقی گم شده باشد ممکن است فرد دیگری از آن استفاده کند!

وجود این برچسب سو استفاده افراد دیگر را غیرممکن می‌کند، زیرا تنها درصورتی می‌توانند به کد زیر برچسب دسترسی داشته باشند که آن را خراش دهند!

چرا کیفیت کارت اسکرچ مهم است ؟

اگر نکات امنیتی را در رابطه با چاپ لیبل اسکرچ را رعایت کرده باشید اما از مقوای مناسبی جهت چاپ برچسب استفاده نکرده باشید ممکن است که در اثر حمل و نقل لیبل اسکرچ مخدوش شود!

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که در فرآیند چاپ لیبل اسکرچ به این نکته توجه داشته باشید که از مقواهای با کیفیت با رنگ‌های مناسب استفاده شود.

رمزنگاری در چاپ کارت اسکرچ

هنگام چاپ اسکرچ بر روی کارت باید قبل از هر چیزی اعداد و حروف زیر لیبل اسکرچ به صورت رندم و ترکیبی تولید شوند؛ زیرا در صورتی که اعداد تصادفی تولید نشده باشند حدس آن‌ها ساده خواهد بود و پنهان کردن اعداد اهمیت چندانی نخواهد داشت!

ما این کدها را برای شما تولید خواهیم کرد ، طبق الگوی مرود نظرتون.

دستگاه تولید اعداد رندم در اختیار تولید کننده لیبل اسکرچ قرار دارد و در هنگام چاپ کارت‌های اسکرچ متنوع از رمزهای گوناگون استفاده می‌شود. بنابراین نگرانی از بابت دسترسی سایرین به این رمزها وجود نخواهد داشت.

کاربردهای لیبل اسکرچ و کارت رمزدار

در ادامه چند مدل کارت اسکرچ متنوع معرفی شده است.کارت‌های قرعه کشی

 

 

Exit mobile version