Site icon چاپ کارت

نکات مهم در چاپ کارت قرعه کشی و کارت رمزدار

چاپ کارت قرعه کشی از اهمیت زیادی برخورداره وتولید کدها باید در امنیت انجام شود. چون کدها تعیین کننده برنده ها هستند . این کد ها می تواند شامل اعداد و حروف باشد.و هر بازی ای از اعداد را شامل شود.

شما میتوانید شروع و پایان کد ها و یا حتی الگوی کدهای کارت قرعه کشی را برای چاپ کارت قرعه کشی خودتان مشخص کنید و به مجموعه چاپ کارت اعلام کنید.ما کدها را برای شما تولید و با حفظ امنیت روی کارت ها چاپ می کنیم.

پوشش اسکرچ ، پوششی است که روی کدها قرار می گیرد تا کدها مشخص نشوند و تا پایان قرعه کشی محفوظ بمانند.

 

نکات طراحی کات قرعه کشی

 

نحوه ساخت کدهای متغیر در نرم افزار اکسل

برای این که بخواهید اعداد رندوم و غیر مشابه ایی را در اکسل ایجاد نمایید شما می بایست از دانش کامپیوتری تا حدودی آشناییت  داشته باشید.همان گونه که در بالای متن گفته شد تقریبا تمام نرم افزارها و سیستم ها الگوریتم های مختلفی را دارا می باشند که شما می توانید هر یک از این برنامه ها را با تغیراتی که می خواهید هم خوانی دهید.یکی از این برنامه ها که شما قابلیت دسترسی به الگوریتم ها و توابع های شان را دارا می باشید نرم افزار اکسل می باشد.

کافی است برای ساخت نام کاربری و پسورد رندوم ابتدا وارد قسمت توابع این نرم افزار شوید سپس تابع RAND را در باکس و سلولی تعریف نمایید،سپس این سلول ها را درگ کنید.همان طور که می بینید اعدادی که به شما نمایش داده می شود تقریبا اعشاری می باشد به همین منظور شما برای از بین بردن اعشار های این سلول ها می توانید از کلید F9 استفاده نمایید.

بعد از کم ترین زمان ممکن شما مشاهده خواهید کرد که ساخت نام کاربری و پسورد رندوم وار تان انجام شده است و شما می توانید هر یک از این نام کاربری و رمز عبور را برای هر یک از کارت های قرعه کشی تعریف نمایید.

مجموعه افرنگ ساخت کدهای رندوم را با توجه به الگوی مورد نظر شما انجام میدهد و هیچگونه محدودیتی در ساخت کدهای متغیر ندارد.

Exit mobile version