Site icon چاپ کارت

چاپ کارت گارانتی یا ضمانت کالا

کارت گارانتی چیست؟

این روزها ارائه خدمات پس از فروش، از الزامات فروش انواع کالاهای مختلف است. با کارت گارانتی، هر فروشنده در هنگام فروش کالای خود، تعهد و مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد که پشتیبانی‌هایی را از آن محصول انجام خواهد داد. برگه ضمانت، تضمین می‌کند که کالا اصل و سالم است و در صورت وجود اشکال در آن، فروشنده مسئولیت تعویض یا پس گرفتن را بر عهده می‌گیرد. البته شرایط و ضوابط ضمانت می‌تواند در موارد مختلف، متفاوت باشد.

 

چرا به چاپ کارت گارانتی یا کارت ضمانت نیاز دارید؟

 شما با ضمانت کردن محصول و خدمات خود، به مشتریان حس اعتماد را هدیه می‌دهید و اصالت کالای خود را ثابت می‌کنید. برای اینکه به مشتری اطمینان دهید که کالای شما دارای ضمانت معتبر است، نیاز دارید که کارت ضمانت را در هنگام فروش محصول به آنها ارائه کنید. علاوه بر این باعث ارتقاء برند و نام تجاری شماخواهد شد. بنابراین نیاز دارید که طراحی و چاپ کارت گارانتی خود را متناسب با نوع کسب و کار خود، انجام دهید و آن را همراه با محصول، به مشتری ارائه دهید.

 

نمونه متن کارت گارانتی

هر مجموعه ای روی کارت گارانتی خود اطلاعات متفاوتی درج می کند. اما معمولا متن های مشخصی روی کارت گارانتی درج می شود. لیست مواردی که در اکثر موارد باید روی کارت گارانتی درج شود را در لیست زیر ذکر می کنیم:

چاپ اسکرچ روی کارت گارانتی

که به کارت رمزدار نیز معروف است، یک کارت با اطلاعاتی مخفی رو آن است که قرار نیست هرکسی آن را ببیند زیرا توسط یک پوشش مات پوشیده شده است.

این پوشش به سادگی خراشیده می شود هر چند که نسبت به خراش ملایم مقاوم است. این کارت ها در موارد بسیاری مورد استفاده می‏گیرد‏‏ که از جمله آن ها می توان به ‏کارت شارژ تلفن همراه ،کارت قرعه کشی محصولات، کارت اصالت کالا، کارت گارانتی، کارت اصالت نرم افزاری اشاره نمود. کارت اسکرچ دار در طرح ها و سایز های متفاوت قابل تولید هستند. اسکرچ را نیز می توان در انواع طرح ها و رنگ های طلایی و نقره ای چاپ زد. چاپ اسکرچ با طرح ها و رنگهای خاص به شما این امکان را می دهد که یک کارت زیبا و خلاقانه به وجود آورید.

با خراش پوشش روی کارت ضمانت کد مربوط به تایید اعتبار برای شما پیامک می شود تا از اصل بودن کالا مطعن شوند و یا تاریخ ضمانت کالا را ثبت کند.

Exit mobile version