Site icon چاپ کارت

کارت قرعه کشی با پوشش اسکرچ

یکی از روش هایی که امروز قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم ، برگزاری قرعه کشی هاست که همیشه برای خریداران ، هیجان انگیز و مهیج بوده و هست.البته روش پیشنهادی ما کارت قرعه کشی با پوشش اسکرچ می باشد.  هدف اصلی قرعه کشی و اهدای جوایز، ایجاد پیام در ذهن مصرف کنندگان است.

قرعه کشی و اهدای جوایز اگر به صورت صحیح انجام گیرد می تواند در فروش هیجان ایجاد کند و باعث احساسی شدن افراد در هنگام خرید شود.

قرعه کشی و اهدای جوایز کمک می کند تا بعد از این رویداد، اقدام به خرید کردن افزایش یابد.

اهدای جوایز حتی میتواند به صورت آنی باشد.برای مثال زمانی که مشتری شما سفارش ثبت کرده است ، همان لحظه یک هدیه روی سفارش مشتری قرار بدهید و یک لحظه ماندگار و شیرین برای مشتری ایجاد کنید تا با تعریف برای دیگران به صورت غیر مستقیم ، بازاریابی انجام شود.

برای انجام قرعه کشی نیز راه های مختلفی قرار دارد از جمله :

قرعه کشی های تلویزیونی

قرعه کشی های آنلاین

قرعه کشی های محلی

و ….

برای اینکه مشتریان در قرعه کشی شرکت کنند نیاز یه یک کد قرعه کشیمنحصر به فرد دارند که توسط فروشنده به آنها اختصاص می گیرد.

در اکثر قرعه کشی ها در صورت داشتن کد های بیشتر ، شانس شما برای برنده شدن در قرعه کشی افزایش خواهد یافت.

 

 

پیشنهاد چاپ کارت

پیشنهاد ما ارائه کارت های قرعه کشی به مشتریان است. شما می توانید پس از هر خرید و یا  به مناسبت های مختلف و حتی به عنوان نوعی تبلیغات در قالب  تراکت و به صورت تصادفی یک کارت قرعه کشی به مشتری اهدا کنید که کد اختصاصی داشته باشد و با جمع کردن کارت های بیشتر، شانس مشتری وفادار خود را افزایش دهید.

چون کارت قرعه کشی به عنوان ابزاری قدرتمندی و کارآمد برای بالا بردن میزان فروش و افزایش مشتری در کسب و کارهای مختلف قابل استفاده است .

چرا برای چاپ این کارت ها از چاپ اسکرچ استفاده می‌شود؟

 

همانطور که گفته شد در قرعه کشی‌‌ها به هر یک از مشتریان کد اختصاصی داده می‌شود که لازم است کد برای هر مشتری به صورت اختصصاصی چاپ شده و مخفی بماند. به این منظور به مشتریان و خریداران کارت شماره دار ارائه شده که حاوی کد و رمز قرعه کشی آنها است.

یکی از بهترین راه‌‌ها برای چاپ اطلاعات متغیر و چاپ اطلاعاتی که لازم است مخفی بماند، چاپ کارت رمزدار با اسکرچ است. شما می‌توانید با استفاده از چاپ کارت رمزدار به هر یک از مشتریان کد قرعه کشی مخصوص به خودشان ارائه کنید و احتمال وقوع سوء استفاده را در فرایند قرعه کشی خود از بین ببرید.

 

 

 

آیا چاپ کارت قرعه کشی راه حل مناسبی برای ارائه کدها است؟

 

راه‌‌های مختلفی برای ارائه کد قرعه کشی به افراد وجود دارد. اما اگر می‌خواهید کد قرعه کشی را به صورت حضوری به مشتریان اهدا کنید، چاپ کارت قرعه کشی شماره دار ضروری به نظر می‌رسد. استفاده از کارت اسکرچ، امن ترین راه برای تبادل اطلاعات به صورت فیزیکی است.

مشتریان می‌توانند به راحتی با از بین بردن اسکرچ روی کارت، کد قرعه کشی خود را در اختیار داشته باشند.افرنگ، کارت قرعه کشی شما را با بهترین کیفیت طراحی و چاپ می‌نماید

نکته‌ی دیگری که در چاپ این کارت ها از اهمیت بالایی برخوردار است، طراحی آن است. استفاده از رنگ‌‌ها و طرح‌‌ها متناسب با کالا و برند تجاری شما بسیار مهم است.

تیم متخصص و حرفه ای چاپ کارت کارت قرعه کشی شما را در نهایت دقت و سلیقه طراحی و چاپ می کنند. سرعت بالا در انجام کار در عین حفظ کیفیت و قیمت مناسب ، افرنگ را به انتخاب مناسبی برای انجام خدمات چاپی شما تبدیل می‌کند.

Exit mobile version