Site icon چاپ کارت

کارت های هوشمند یکی از موثرترین روش های تبلیغات

آن چه در تبلیغات مهم است میزان اثر بخشی روش اتخاذ شده و محک زدن آن روش بعد از اجراست.

فرض کنیم صاحب یک کسب و کار محلی مثل سوپر مارکت ، برای گسترش فعالیت خود و کسب درآمد بیشتر و همچنین افزایش تعداد مشتری ها به فکر تبلیغات می افتد.با توجه به محلی بودن کسب و کار استفاده از مدیاهایی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، تبلیغات پیامکی بلافاصله حذف می شون

گزینه های مناسب تر، تراکت و پوستر هستند . نکته مثبت تراکت هزینه پایین آن است اما در مقابل هزینه کم همیشه یک نقطه ضعف بزرگ هم وجود دارد و آن میزان اثربخشی کم تراکت و عدم سنجش میزان اثربخشی آن است.

اگر بخواهیم از ابزار مشابهی استفاده کنیم که آن نقطه ضعف را هم پوشش دهد می توانیم از کارت های هوشمند به جای تراکت ها استفاده کنیم

 

کارت هوشمند چیست ؟

کارت های هوشمند حاوی یک کد و سریال نامبر هستند. این کارت ها مثل تراکت در محله و مکان های شلوغ پخش می شوند. روی آن ها آدرس کسب و کار شما به همراه آرم و اطلاعات کافی چاپ می شود. طراحی و جنس این کارت های هوشمند به گونه ای است که باعث جلب توجه مخاطبین و افراد می شود.

پشت کارت ها این جمله قید شده که با مراجعه به این فروشگاه در خرید اول خود 10 درصد و در خرید دوم خود 15 درصد و در خرید سوم خود 20 درصد تخفیف بگیرید.

میزان تخفیف ها و تعداد آن کاملا به سیاست کاری مدیریت هر کسب و کار مربوط می شود و هیچ مدل استانداردی ندارد. در روش اجرا می توان خلاقیت به خرج داد و با روش هایی مثل قرعه کشی هم این کارت های هوشمند را ترکیب کرد.

افراد پس از دریافت کارت هوشمند به فروشگاه مراجعه می کنند و خرید خود را انجام می دهند. نام و شماره تماس آن ها به همراه سریال کارت و تاریخ خرید آن ها در یک فایل اکسل ثبت می شود.

با استفاده از کارت های هوشمند می توان تعداد مشتری هایی که به فروشگاه مراجعه کرده اند را به راحتی تشخیص داد و میزان اثربخشی این روش تبلیغاتی را مشخص کرد.

همچنین می توان برای کسانی که با استفاده از این کارت ها به فروشگاه مراجعه کرده اند یک قرعه کشی ترتیب داد.

برای موفقیت و فاصله گرفتن از رقبای خود از روش های نوین تبلیغاتی استفاده کنید.

 لیست قیمت کارتهای اسکرچ

آشنایی با لیبل اسکرچ

Exit mobile version